21 November, 2009

Pernikahan Di Malam Hari...

Posted by Ayu Amir at 21.11.09
21.11.2009 jam 9.00 malam Miss Froggy menyaksikan pernikahan kawan kepada teman Miss Froggy di Behrang, Perak. Sebelum majlis pernikahan dimulakan, majlis pertunangan secara ringkas diadakan. Pada mulanya Miss Froggy memang tidak ikut ke majlis ini tetapi kawan Miss Froggy menghantar sms pada jam 6.00 petang mengajak Miss Froggy menemaninya. Kawan Miss Froggy kata bukan senang kita hendak melihat majlis perkahwinan mengikut adat negeri Perak.

Gembira sungguh Miss Froggy berada di majlis ini. Kemeriahan menanti kedatangan rombongan lelaki menyebabkan terjadi pelbagai peristiwa lucu. Kawan kepada teman Miss Froggy ini juga merupakan anak bongsu pompuan dalam keluarganya. Tentulah meriah majlis pernikahannya. Bilik pengantin dan pelamin bertemakan warna hijau cukup cantik walaupun dihias secara sederhana..

Acara akad nikah berlangsung dengan sekali akad sahaja. Yang lucunya apabila pengantin perempuan habis mencium tangan si suami, si suami terus merangkul isterinya dan mencium dahi secara mengejut!..Akibatnya malu si pengantin lelaki diusik oleh teman-teman dan keluarga...Semoga pasangan ini bahagia hingga akhir hayat..Amin...

0 comments:

 

MISS FROGGY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez