08 December, 2010

Bila orang LELAKI bershopping!

Posted by Ayu Amir at 8.12.10
 *window shopping di Carrefour*

Hurm, mega sale hujung tahun datang lagi. Seperti biasa, ramai orang yang memang suka bershopping ternanti-nanti peluang untuk membuang duit mereka. Bercakap bab shooping, rasanya orang pompuan lagi ligat kan?. Jenguk la mana-mana shopping complex yang menawarkan potongan harga, jantina mana yang ramai mengerumuninya?? POMPUAN a.k.a WANITA kan??


Jangan tak tau, kaum LELAKI (patutnya jantina lelaki) ada juga yang gila shopping!!. Contohnya, kawan LELAKI Miss Froggy (namanya terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu) memang gila shopping. Lagi-lagilah gaji dah masuk!.hehehe. Kalah orang pompuan tau. Mungkin dia nak lepaskan geram sebab dapat membeli barang yang telah lama diidamkan. Lagi pun, bila gaji dah masuk, masing-masing perlu beri pada keluarga dahulu. Selebihnya memang spend untuk diri sendiri la. Tak gitu??

Tak salah rasanya untuk manjakan diri sendiri selepas penat mengerah keringat mencari rezeki. Lagi-lagi rezeki yang HALAL. Baru la berkat apa yang kita belanjakan. Kan???

Tak kisah la. Laki ke pompuan ke, yang penting semua orang gembira atas apa yang telah dibelanjakan hasil daripada wang pencarian mereka. Selamat bershopping dan menghabiskan duit kepada kaki-kaki shopping di luar sana!! ;)

0 comments:

 

MISS FROGGY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez