27 January, 2008

My Friend engagment..

Posted by Ayu Amir at 27.1.08


Gambar nie adalah gambarku dengan temanku di majlis pertunangannya..Temanku ini bernama Haniza.Temanku semasa Form6 dahulu..Walaupun telah lama aku meninggalkan Form6 namun ikatan persahabatan kami tetap utuh sehingga sekarang.Namun aku tidak tahu lagi sekiranya dia sudah bergelar isteri orang masih lagi ke ikatan persahabatan kami akan terus berkembang?....

Namun aku tumpang gembira untuknya..Ramai juga teman-temanku yang sudah bergelar tunangan orang dan isteri orang bahkan bergelar "ibu".Tinggal aku sahaja yang masih mencari dan terus mencari bakal suami yang di idam-idamkan..Semoga aku memperolehi bakal suami yang soleh dan dapat membimbing aku ke jalan yang diredhani Allah.

0 comments:

 

MISS FROGGY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez