27 November, 2010

RAPUNZEL A TANGLED TALE

Posted by Ayu Amir at 27.11.10
Seperti yang telah Miss Froggy plan, hari Sabtu Miss Froggy mahu menonton Rapunzel A Tangled Tale di Mid Valley. Memandangkan kawan-kawan Miss Froggy ada yang bekerja dan ada yang mempunyai plan sendiri, Miss Froggy tekad untuk menonton sendirian. Seawal jam 9.00 pagi Miss Froggy telah gerak dari rumah. 

 *iklan di panggung wayang*

Sampai di Mid Valley dalam jam 10.00 pagi. Sampai je Miss Froggy ke panggung wayang, Miss Froggy terkejut sebab barisan dah panjang!. Setahu Miss Froggy  kaunter di buka pada jam 10.00 pagi. Jam berapa mereka mula beratur?. Hish!. Kalau Miss Froggy tau, pas Subuh Miss Froggy dah gerak dari rumah!. Hahahaha.

 *tiket aku!*

Memandangkan Miss Froggy menonton keseorangan, jam 11.30 pagi masih ada lagi 1 tempat duduk kosong. Nasib baik!. Memang ramai yang menonton cerita ini dibandingkan dengan Harry Potter. Mungkin sebab tarikan cerita nie lagi kuat berbanding Harry Potter?. Miss Froggy tak minat menonton Harry Potter sebab Miss Froggy tidak mengikuti kisahnya dari awal. Memandangkan masih awal lagi, Miss Froggy mengambil kesempatan untuk window shopping!. Miss Froggyada membeli aromaterapi dari Lovely Lace sebab dah lama Miss Froggy ingin membelinya dan disebabkan ada sale!. Agak murah juga dibandingkan dengan harga sebelum sale. Lepas nie bau wangi la bilik Miss Froggy!. Hehehe.

Ok, wayang hampir mula. Miss Froggy seperti biasa membeli popcorn sebab Miss Froggy nie memang hantu popcorn!. Hahahaha. Sangat seronok menonton Rapunzel A Tangled Tale walaupun keseorangan. Sebabnya, jalan cerita yang sangat menarik. Semua orang mesti tau kisah Rapunzel A Tangled Tale yang mengisahkan seorang gadis mempunyai rambut ajaib sepanjang 70 kaki yang dikurung di sebuah menara. Nak tau lebih lanjut?. Tonton la sendiri!. Dijamin tidak akan mengecewakan anda semua!

 *popcorn & air mineral*

Hurm…minggu depan nak tengok wayang lagi la. Tak rugi kalau menontonnya dua kali. Tapi banyak lagi cerita lain seperti Ngangkung, 2 Alam, Harry Potter dan lain-lain. Erm…tengok la macam mana nanti. Mungkin nak tengok cerita Rapunzel A Tangled Tale dalam bentuk 3D pula!. Rapunzel oh Rapunzel!!!

 *banner di luar panggung*

0 comments:

 

MISS FROGGY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez